Support Models
✓ https://unlocktool.net - Home
✓ https://chuyenmobile.vn - Website order bypass sóng Việt Nam
✓ Vsmart - Factory Reset | Erase Frp One Click | Flash | Read File Backup | Read - Write Vnram via Meta Mode - Erase Vin ID via ADB One Click
✓ Oppo - Factory Reset MTK with Meta Mode 1, 2, 3, 4, 5 New Method , Possible Without Losing Storage Data (photo, music,...) | Remove Demo One Click No Need Flash File | Support Factory Reset All Realme - OPPO Chip MTK
✓ Oppo - Factory Reset Brom mode MTK new security format data safe | Flash frimware | Extract OFP File - Remove Knox | Wipe EFS - Backup/Backup NVRAM
✓ Vivo - Factory Reset | Erase Frp | Remove Demo | Wipe EFS | Factory Via Meta Mode | Safe Format Without Lost Data | Read - Write NVRAM - All One Click
✓ IOS - OFF iCloud With Token 1-Click Iphone 6S/6SP/7G/7P/8G/8P/X Iphone Need Jailbreak - Fake Ios / Restore Active ICCID
✓ IOS - Read Hw Info Address Wifi ,Bluetool With Phone Lost - Info Or Dead Hdd (6G/5SE/6S/6SP/7G/7P/8G/8P/X)

HELP ! MOdo EDL como erro na unlok tool

IJSCEL

Member
Member Forums
Credits
$0-USD
Gold
$102-G
Podem me ajudar minha unlok tool esta com erro no modo EDL, não passa e para na procura por o driver hs usb qdloader 9008, ja usei vario pcs e da o mesmo erro.

IJSCEL

Member
Member Forums
Credits
$0-USD
Gold
$102-G
Bom dia amigo, ja fiz de tudo, desinstalei, usei varios Pcs e continua o mesmo erro. Para no erro, HSQDLoader 9008 ao tentar fazer conta mi no redmi 8A

Franky_42

Member
Member VIP
Credits
$0-USD
Gold
$1,141-G
Bom dia amigo, ja fiz de tudo, desinstalei, usei varios Pcs e continua o mesmo erro. Para no erro, HSQDLoader 9008 ao tentar fazer conta mi no redmi 8A
Hi, send or post screenshots of both the unlock tool software and the device manager, which windows do you have? Greetings.

BR

Franky_42

Member
Member VIP
Credits
$0-USD
Gold
$1,141-G
Tinha uma licença de 6 meses e reativei com uma de 3, tem alguma relação?
Hi, you don't have the drivers installed correctly, you also have to do a test point to force the edl mode in qualcomm.

By the way, that you have activated the 6-month license has nothing to do with the fact that for any reason the edl mode of qualcomm does not come out, we agree and do not confuse things, depending on whether you have windows 7 or windows 10 you have to deactivate the drivers signed to correctly install both mtk and qualcomm drivers, greetings.

BR

IJSCEL

Member
Member Forums
Credits
$0-USD
Gold
$102-G
Sim amigo, ja fiz isso, fis teste point,instalei e reistalei tudo isso mais não passa. Tambem ja instalei os drives pelo gerenciador e tambem não funcionou. Ja até formatei o pc e nada. Para sempre neste drive HS-USB QDLoader 9008. O aparelho foi aberto. e feito o ponto de teste. Ja fiz esse procedimento em outro dispositivo igual, mesmo com dispositivo desconectado é pra o pc aguardar o dispositivo. De qualquer forma agradeço

Franky_42

Member
Member VIP
Credits
$0-USD
Gold
$1,141-G
Sim amigo, ja fiz isso, fis teste point,instalei e reistalei tudo isso mais não passa. Tambem ja instalei os drives pelo gerenciador e tambem não funcionou. Ja até formatei o pc e nada. Para sempre neste drive HS-USB QDLoader 9008. O aparelho foi aberto. e feito o ponto de teste. Ja fiz esse procedimento em outro dispositivo igual, mesmo com dispositivo desconectado é pra o pc aguardar o dispositivo. De qualquer forma agradeço
Hi, it's a very strange thing, because if you have a driver conflict with formatting the pc it would have been solved, I'm sorry but I don't know what to tell you to help you, greetings.

BR

IJSCEL

Member
Member Forums
Credits
$0-USD
Gold
$102-G
Agradeço amigo de qualquer forma, ao fazer o ponto de teste o celular se conecta ao PC, mais a box não faz leitura. Acho eu que a box mesmo que esta con esse bug, Se você quizer meu contato posso lhe passar pra gente conversar pelo whatsapp, posso enviar por email. Ja fiz esse prcedimento e não tinha esse problema,

IJSCEL

Member
Member Forums
Credits
$0-USD
Gold
$102-G
amigo estamos falando de um erro que esta na box, não esta fazendo conexão da box com o processado da qualcom, HSQDLoader 9008, já foi feito tudo issso, dodas as opções para processador qualcom esta dando erro

IJSCEL

Member
Member Forums
Credits
$0-USD
Gold
$102-G
Estou com os aparelhos parados na bancada. Ja fiz de tudo um pouco. Nuca tive esse tipo de problema. Mesmo se o aparelho estiver fora do PC uma caixa guardando o dispositivo, e não daria esse erro, por isso acho que esse erro é na box,

https://forum.unlocktool.net/
UnlockTool
Version   : 2023.02.04.0
UnlockTool_2023.02.04.0 Released Update !
Apple
- Hidden icloud can logout and log in to your icloud account supported for ramdisk iphone 6G -> iphone X
- Now added drivers cable magico and anothers change sn
Samsung Mediatek
- Erase frp | factory resset via download mode (force download mode to brom)
- Samsung Galaxy Tab A7 Lite (SM-T225N)
- Samsung Galaxy Tab A7 Lite (SM-T227U)
- Samsung Galaxy A02 (SM-A022F, SM-A022G, SM-A022M)
- Samsung Galaxy A04 (SM-A045F)
- Samsung Galaxy A04e (SM-A042F)
- Samsung Galaxy A12 (SM-A125F, SM-A125M, SM-A125N....)
- Samsung Galaxy A13 (SM-A137F)
- Samsung Galaxy A13 5G (SM-A136B, SM-A136U.....)
- Samsung Galaxy A22 (SM-A225F, SM-A225M, SM-A225N)
- Samsung Galaxy A22 5G (SM-A226B, SM-A226BR, SM-A226L)
- Samsung Galaxy A31 (SM-A315F, SM-A315G, SM-A315N)
- Samsung Galaxy A32 (SM-A325F, SM-A325M, SM-A325N)
- Samsung galaxy A32 5G (SM-A326B, SM-A326BR, SM-A326K....)
- Samsung Galaxy M02 (SM-M022F, SM-M022FV...)
- Samsung Galaxy M22 (SM-M225FV)
- Samsung Galaxy M32 (SM-M325F, SM-M325FV)